#50bookschallenge зима 2015 (sebmoran)
Звіт за січень і лютий цього року
1. Джоан Роуліг "Випадкова вакансія"
Цікава історія про життя і інтриги в англійській глибинці, дріб'язковість і підлість людей. Для тих, хто любить спокійну атмосферу англійського села (яка звісно ж буде порушена під час дій) читати рекомендується.
Оцінка - 8
2 - 4. Джордж Р. Р. Мартин "Буря мечей", "Пир стервятников", "Танец с драконами. Грезы и пыль "
Ну тут ніяких рекомендацій не потрібно.
Оцінка - 9
5 - 6. Ю Несбе "Спаситель", "Снеговик"
Продовження пригод Гарі Холе. Добротні детективи про інспектора норвезької поліції в якого проблеми з алкоголем, проблеми в особистому і професійному житті. "Коли вам сумно і самотньо"(с).
Оцінка - 7
7. Том Роб Смит ""Малыш 44""
Історія починається в період Голодомору в Україні, продовжується у післясталінський період в Росії. Показано образ людини, яка живе і вірить системі, жахи суспільства і до чого це приводить. Цікаво прочитати, хоч текст не вирізняється літературністю (можливо "завдяки" перекладу). Зняли фільм.
Оцінка - 7
8. Анджей Сапковский "Сезон гроз"
Довгоочікувані нові пригоди Геральта. Це не продовження і не приквел, просто нові історії. Як завжди присутній відмінний гумор, оригінальний сюжет. Читати рекомендується тим, хто вже прочитав всю сагу.
Оцінка - 8