Tribuna/Киберспорт/Блоги/Історія геймдеву/1993 чи 20 років халепи для Пекла

1993 чи 20 років халепи для Пекла

Незабаром одна з культових ігор відсвяткує другий ювілей

Автор — makhauser
25 сентября 2013, 10:50

Йшов грудень 1993 року. Кармак подивився фільм, де сюжет не має значення та продовжив дописувати код. Його компанія id отримала певний зиск після виходу Wolf3D, а отже й від DOOMу слід було очікувати чогось подібного. Якби ж він знав, що дуже помилявся.

Справа вся у тому, що зиск був, але не такий, як від Вульфа. Сам Джон, йому тоді було 23 роки, купив собі Ferrari, а потім ще одне, й ще одне. Це так, для галочки про тогочасний стан ігор та наслідки виходу DooMу.

 

Ще з альфа-версії нам було відомо, що за рік id Tech (двигунець) став більш потужним. Але й реліз вніс свої корективи.

У нас, як і раніше, є свій Герой. На відміну від Блажковіча, у Думгая імені нема, адже кожен гравець — наш герой. Кожен може сказати: “Це я попиляв роги Кібердемону. Це я всадив п’ять ракет у Мастермайнда. Це я переміг Пекло!”.

 

Також, як і завжди, у героя є зброя, якою він легко може допомогти собі подолати бар'єри з поки ще живих ворогів. Тут є й пістолет, й кулемет, й дробовик, й ракетниця та навіть “бластер” (плазмаган) та BFG (певно, що багато хто знає, що означає буква 'F' в абревіатурі. (Big F Gun). Підказку можна шукати у першому абзаці та Камасутрі. ;)

Не можна також забути про легендарну пилу (Eager Beaver, якщо вбивати пошук по картинках у Великому Браті Тенет). Ця пила належала подружці Тома Холла, автора “Біблію Думу” та сюжета для гри (якого потім Кармак послав дивитися високохудожні фільми).

Процес гри тепер не просто затягує, він поглинає та змушує проходити ще раз, а потім — ще раз, а потім — ще раз. З’явився й “другий поверх”, тепер можна зайти на ліфт (не плутати з “сісти у ліфт”), піднятися сходами та підірвати бочку.

Як маппер-любитель, скажу, що цікаві карти зроблені (здебільшого їх робив легендарний Д.Ромеро), підлога може нанести шкоду, а таємна кімната — подарувати кілька приємних несподіванок.

Кількість ворогів дійсно вражає, вони різні, доволі агресивні та не люблять іншу “живність”, тому можуть з’ясовувати стосунки між собою.

 

На останок скажу, що було спочатку 3 епізоди, а вже після виходу Гри Всіх Часів (DooM II), вийшов аддон з 4 епізодом, який виявився доволі хардкорним. А кількість невеликих пасхалок тільки тішить (наприклад, у Кібера ракета, яка нагадує фалічний символ, вилітає не з ракетниці, а від того місця, де знаходиться як раз-таки не символ.

 

Любіть старі ігри та пам’ятайте те, з чого усе починалося

Другие посты блога

FIFA 98 & FIFA 99
28 декабря 2013, 16:33
2
1994. Єретик!
3 ноября 2013, 01:03
1997. Бережись, пішохід
22 октября 2013, 00:00
Рік 1996. Come get some
1 октября 2013, 22:49
1995. Герої пішли на війну
28 сентября 2013, 18:31
1994. Пекло на Землі
27 сентября 2013, 16:11
5
1992 рік. Wolfenstein 3D
24 сентября 2013, 21:27
9
Все посты